יום שבת, 17 בינואר 2015


משימה  3 -  כיצד עבודת צוות יכולה לסייע באולימפיאדה הווירטואלית


התרגיל שעשינו הוכיח לנו שעבודת צוות נשענת בין השאר על תכנון ושיתוף פעולה.
אי אפשר שכל ילד יעשה מה שהוא רוצה, חייבים לפעול כקבוצה ואם אפשר למצוא גם שיטה.
חייבים אסטרטגיה ברורה וגם אפשר לעשות הרבה דברים כשלא מדברים.
תקשורת לא תמיד חייבת להחיות מילולית.
היה קשה לעשות משימה בלי לתכנן. היינו קבוצה של 20 ילדים והתחלנו לתרגל בשקט.
היה שיתוף פעולה בעיניים, כולם עקבו אחרי הדברים וראו מתי זה עובד.
כשהייתה הבעיה עם האחרון מייד שינו אסטרטגיה וזה הצליח. גם דרך זריקת הכדור בהתחלה גרמה לו ליפול הרבה.
התחלנו עם 22 שניות והיה ברור שאפשר בפחות.
בצילום שני ירדנו ל 15 שניות וזה הספיק לנו.

בחלק השני כשהרשו לנו לדבר, לא הוספנו בעצם כלום על האסטרטגיה. הבנו שהיא טובה
וגם כשתרגלנו היה שקט. כי זה עבד. לא הצלחנו לרדת בזמן מה - 15 שניות.



סרטון: בפעם הראשונה נפל הכדור

סרטון: הקבוצה בפעולה מצליחה ב 15 שניות


כשחיפשנו באינטרנט מצאנו דברים יפים ושונים

נפגשנו במצגת "נושא המצגת: עבודת צוות" שכתב יאיר חזן

שם למדנו שיש חשיבות לשיתוף בידע, תאום וחלוקת עבודה.

ראינו גם את הסרטון "שניים על הגשר"  המחייב שיח הקשבה ושיתוף פעולה כדי להצליח.

והוספנו גם את הסרטון  "team  work"


מה חשנו והאם היה שיפור בלמידה?

סרטון מדברי התלמידים




3 תגובות: